piątek, 20 września 2013

Na pozegnanie...

Kto wyszywa ten wie, ze czas zabrac sie za swiateczne wyszywanie. Ja tez juz zaczelam myslec co w tym roku robic, powstal juz jeden haft, ktory widzialyscie w poprzednim poscie.
Te dwa schematy, ktorymi sie z Wami dziele, znalazlam w internecie. Zapislam tylko te dwa wzory, bez zdjecia gotowego haftu, bez tabeli z kolorami. Ale to przeciez nie problem, wedlug mnie takie swiateczne mini samplery najlepiej prezentuja sie w kolorze bordowym.
Ale decyzje jakim kolorem wyszywac zostawiam Wam...
 


Dzis zegnam sie z Wami... Znikam, na ile czasu nie wiem. Prowadze tego bloga juz od ponad trzech lat i chyba nadszedl moment na 'blogowe wakacje'. Same widzicie, ze ostatnio coraz mniej moich postow. Nie cieszy mnie juz tak jak kiedys pisanie a nie chce nic robic na sile. Do tego codzienne zycie z problemami do rozwiazania, nowe plany, ktore bardzo chcialbym aby sie udalo zrealizowac...
Tak wiec uciekam stad. Ale nie uciekam od haftu. Zawsze mowilam, ze krzyzyki to moje trzecie dziecko. Kocham je i nie moge bez nich zyc... I codziennie musze chociaz troszke powyszywac.

Dziekuje Wam wszystkim, ze bylyscie przez caly czas ze mna, dziekuje za emaile, komentarze, za wszystkie nowe znajomosci...
Sciskam Was wszystkie bardzo mocno i do kolejnego wpisu!







31 komentarzy:

  1. Bede czekac :) Oby wszystko poszlo po Twojej mysli :) i mam nadzieje do zobaczenia na Fb :)
    Olga z fejsbuka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że zatęsknisz za swoimi wielbicielkami i wrócisz do nas szybko! A jak na razie, to przyjemnego odpoczynku!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy tęsknić :( Mam nadzieję,że to tylko przejściowy brak weny do pisania i w długie jesienne wieczory zatęsknisz za blogiem. Tak bardzo podobały mi się Twoje prace - inspirowały mnie samą do tworzenia następnych prac.Mam nadzieję,że chociaż same fotki będziesz wstawiać. Powodzenia w nowych planach życiowych i wracaj jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  4. No dajże spokój, nie możesz tak całkiem zniknąć. No może jakieś wakacje krótsze lub dłuższe są wskazane, ale nie tak całkiem. No i mam nadzieję, że nie skasujesz bloga? Bo jest pełen inspiracji i byłaby to naprawdę wielka strata gdyby zniknął.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że znikasz, ale mam nadzieję, że szybko zatęsknisz za blogiem :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. No to wszystkiego naj na tych Twoich blogowych wakacjach... Może jak odpoczniesz to do nas wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wzorki :-) Dzieki :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, wielka szkoda! Smutno bedzie bez Ciebie! Jednak rozumiem Ciebie - prowadzenie bloga to jednak odpowiedzialnosc! Odpocznij sobie i pojawiaj sie chociaz na FB!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana będziemy czekać ;o) Przecież i blogowe wakacje muszą się kiedyś skończyć ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. :( ale życzę powodzenia i szybkiego powrotu

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpocznij od bloga i wracaj koniecznie!
    Na pewno zatęsknisz za nim:)

    OdpowiedzUsuń
  12. :( szkoda, chociaż od niedawna tu zaglądam. Mam jednak nadzieję, że pojawi się tu notka za niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Smutno mi się zrobiło po przeczytaniu tego posta, ale rozumiem doskonale.
    Powodzenia w realu i jak odpoczniesz wróć i pokaż co tam stworzyłaś w czasie tej nieobecności
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Cię proszę nie uciekaj ! a jak już niech blogowe wakacje nie trwają zbyt długo. To własnie twój blog mam na pasku bocznym - "visit -odwiedzam " Aniu wiem życie codzienność problemy ... każdy je ma większe lub mniejsze. Blog ludzie może chcą masę postów, może jeszcze coś na tematy prywatne typu " co upiekłam ", organizują konkursy, wymianki , Candy, zbierają nagrody ... ja do tej grupy nie należę. Nie wiem jak zachowam sie za 3 lata bo mam młodego bloga ... ALE TY proszę pozostań nie zamykaj boga, nie uciekaj. Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że ten kolejny wpis szyb,l nastąpi i będę mogła cieszyć oczy Twoimi pracami. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wiem co to oznacza zanik weny do pisania - tez przechodzę przez takie okresy ale potem wracam na blog. Nie zapominaj o nas. Odpocznij, oderwij sie trochę, zrelaksuj. Niech sie wszystkie sprawy pomyślnie rozwiąża. A potem wróc do nas ze swoimi pieknymi haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też kilka miesięcy nie było ale wróciłam, chociaż na chwilkę. Nie musisz pisac tak często, nie music nic pisac. Wystarczy, że wstawisz Swoje arcydzieła i dasz innym oczy nacieszyc Swoimi pracami. Za to wszystko Ci z całego serducha dziękuję i czekam na Ciebie
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Do zobaczenia! Mam nadzieję, że wkrótce. Do odwiedzin zapraszam i życzę realizacji wszystkich planów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Do zobaczenia! Mam nadzieję, że wkrótce. Do odwiedzin zapraszam i życzę realizacji wszystkich planów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, bo to moja pierwsza wizyta tutaj i trafiłam na pożegnanie. Ale przejrzę wszystkie wcześniejsze wpisy. Powodzenia!
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj :)
    Chciałam Cię zaprosić do uczestnictwa w forum dotyczącym haftu krzyżykowego.
    Jeżeli będziesz miała ochotę, to zajrzyj, będzie mi (nam) bardzo miło :)
    http://haftkrzyzykowy.phorum.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozdrawiam i życzę realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieje, ze nie wytrzymasz bez nas zbyt długo .... Trzymam kciuki za pomyślne poukładanie dręczących Cię spraw.... I do kolejnego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, lubiłam przeglądać Twoje prace...

    OdpowiedzUsuń
  25. Nadal tu do Ciebie zaglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu! Wróć do blogowania! :(

    OdpowiedzUsuń