wtorek, 27 kwietnia 2010

aktualnie pracuje nad...


Po weekendzie spedzonym poza domem wracam do codziennosci. Za oknem pada wiec jak tylko moje maluchy daja mi wolna chwilke wyszywam chociaz piec minut. Jestem osoba, ktora szybko sie nudzi i jak tylko zaczynam nowy haft chcialabym od razu go skonczyc. Albo zaczynam wyszywac jedna rzecz, potem buszujac w internecie znajduje cos innego i tez to zaczynam. I mam potem mam kilka prac w toku.

Ostatnio znalazlam wzor 'madame butterfly' i jak tylko go zobaczylam pomyslalam o mojej mamie. Tak wiec bedzie prezent na Dzien Matki. Material 'pofarbowalam' sama. Pofarbowalam tzn biala bawelne na ktorej zawsze wyszywam umoczylam w herbacie. Wychodzi wtedy kolor capuccino. Razem z kolorem bordo bardzo do siebie pasuja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz