środa, 29 września 2010

Wszyscy mowili mi...


...ze bedzie latwiej od kiedy przynajmniej jedno dziecko pojdzie do przedszkola... Zaczelismy przedszkole nawet nie miesiac temu a Luca siedzi juz po raz drugi w domu... Do tego zarazil juz Diego a i ja zaczynam czuc bol gardla... Rewelacja! Do tego nie chca mi juz spac po obiedzie wiec nie mam ani chwili dla siebie. Zazwyczaj kiedy spali moglam spokojnie cos zrobic, a i czas na wyszywanie mialam. Teraz nie udaje mi sie nic zrobic. Cos tam wyszywam, jakies sliniaczki, cos na gwiazdke ale pokazac za bardzo nie ma co.
I dlatego dzis polecam Wam schemat gwiazdkowy. Pochodzi z listopadowego numeru 'Le idee di Susanna' z 2005 roku. Wyszylam go na materiale z jakiego najczesciej robi sie przescieradla... Krzyzyki malutenkie ale i efekt ladniejszy. Chociaz dzis juz bym na takim materiale nie wyszywala.
Schemat znajduje sie w mojej galerii na picasa: http://picasaweb.google.com/monalisa840/AlbumSenzaTitolo13#
Mam nadzieje, ze jest czytelny i moze ktos sobie z niego skorzysta.

4 komentarze:

  1. Sliczny obrazek,jesli natomiast chodzi o plotno przescieradlane to w swoim czasie wyszywalam WYLACZNIE na nim.Nie ma zupelnie porownania z krateczkami w normalnej kanwie i najczesciej liczenie tych cienkich niteczek przyprawialo o bol glowy;niemniej koncowy efekt przyprawial o zachwyt i wygladal naprawde jak malowany.Dzis sobie mysle,ze nie wiem jak mialam cierpliwosc...:D
    Pozdrawiam cieplo i nie daj sie chorobsku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to teraz masz dopiero urwanie głowy. Współczuję i mam nadzieję że w najbliższym czasie będzie u Ciebie już tylko lepiej a co do świątecznego obrazka to piękny i jaka misterna praca

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jakby tu napisać by Cię nie zdołować do reszty:) Miałam taką sytuację 2 lata temu - starsza poszła do przedszkola i wyglądało to praktycznie przez cały rok tydzień lub 2 w przedszkolu, kolejne 2 w domu. Młodsza miała 5 miesięcy i też siłą rzeczy łapała co nieco. Ale!!! 1. To mija! 2. Nie jest powiedziane, że twój będzie często chorował. 3. Nawet jeśli to lepiej teraz niż zerówkę czy 1 klasę miałby zawalać.
    A Mikołaje - cudne!!! Swoją białą damę haftuję na lnie 17 nitek na centymetr (do krzyżyka biorę 2 niteczki) jedną nitką muliny i choć łątwo nie jest to efekt bardzo mi się podoba;)
    Dużo zdrowia całej rodzince życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, życie nas nie rozpieszcza - myślę o Twoich pociechach, oby szybko się wszystko unormowało!A z wzorku pozwolisz, że skorzystam!

    OdpowiedzUsuń