wtorek, 14 grudnia 2010

Ostatni aniolek i inny haft


Skonczylam aniolki juz jakis czas temu ale jak to sie mowi 'z waznych przyczyn rodzinnych' nie mialam ani czasu ani ochoty na pisanie. Anioly zostaly skonczone, zapakowane, wyslane. I juz doszly wiec je moge pokazac.
W komplecie prezentuja sie tak:
Ho finito angioletii un po di tempo fa ma solo oggi li presento. Tutti insieme:


I skonczylam tez haft 'Coleur d'etolie'. Tez juz doszedl do odbiorcy wiec go prezentuje:
Ho finito anche ricamo 'Coleur d'etolie'. Eccolo:


Pamietacie moj zegar dla maluchow? Mialam go oprawic. Poszlam do sklepu plastycznego i pan, bardzo mily, (bo powiedzial mi przed oprawianiem) podal mi cene - okolo 50 euro... Bardzo mi szkoda ale poki co musze poczekac...
Vi ricordate il mio orologio x i miei bimbi? Dovevo solo fare la cornice... Sono andata in un colorificio e i signore mi ha detto che costerà circa 50 euro... Mi dispiace tanto ma per adesso devo aspettare...


7 komentarzy:

  1. Aniołki są prześliczne! A to że plastikowa kanwa była przeźroczysta sprawiło że są jeszcze delikatniejsze :)

    Kurcze ten zegar to trochę drogo - może sama dasz radę jakoś fajnie oprawić o wiele taniej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!!!! Niestety ale te nasze włoskie ceny są przerażające. Może oprawisz w Polsce przy najbliższym pobycie?? Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie aniołki! Amorkowe serce też jest bardzo ładne, szczególnie równiuteńkie krzyżyki na aniołku;) Co do oprawy - jeśli będziesz w Krakowie, zabiorę Cię do pewnego pana, który oprawia obrazy, hafty itd, nie weźmie więcej niż 40zł chyba że jakieś bajery wymyślisz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są te Twoje aniołki i wszystkie hafciki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam mam do Pani prośbę o przesłanie kilku wzorów aniołków do haftu krzyżykowego (coś w stylu na chrzest dla dziewczynki. Byłabym pani bardzo wdzięczna. Mój e-mail to jussstysssia@wp.pl Z góry dziękuję :-) Pozdrawiam. P.S. Ma Pani piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej,
    jestem nowa na tej stronie i nie wiem wlasciwie jak to funktionuje calkem. bardzo mi sie 2 wzory na tej stronie podobaja, Madame Butterfly & ten aniolek w serduszku. moge jakos dostac te wzory zeby samej to wyszyc?? bardzo bym byla wdzieczna. dziekuje z gory,

    barbara i.

    OdpowiedzUsuń