poniedziałek, 25 lipca 2011

Litera E - kolejna odslona

Minal kolejny tydzien a ja w polu z moja literka jestem... Weekend przesiedzialam nad osiolkiem... Wyglada na malego ale wyszycie zajelo mi prawie trzy dni...
Teraz zabralam sie za wyszcie aniolka co sobie na tym osiolku jedzie...


Tak prezentuje sie calosc:



Kochane jestescie, ciesze sie, ze podobaja sie Wam te litery bo jeszcze duzo ich przede mna... Dziekuje Wam wszystkim za mile slowa.
Aldona pytala mnie o rozmiary haftu. Gotowa litera ma ok 35 x 45 cm.

Aha, dostalam tez dwa wyroznienia! Jedno od Mysi, drugie od Asi-ESPRIT. Dziekuje Wam kochane! Samo wyronienie wkleje w nastepnym wpisie ok? Bo jestem pewna, ze przy skonczonym juz wpisie jak zaczne grzebac i dolaczac kolejne zdjecie wszystko mi sie skasuje :-)

Anenia, zaraz wysylam wzorek!


14 komentarzy:

  1. Oj ale juz duzo zroobilas tej literki..pracus z Ciebie , podobnie jak Mysia..gonisz a ja tylko sie wciaz zastanawiam skad wy macie na to czas ,bo ja nie nadazam z niczym..)

    OdpowiedzUsuń
  2. Literki są CUDOWNE!!! Aż oczu nie mogę od nich oderwać!!! Zapraszam też do mnie po wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca literka :) Coraz ładniej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam cię za wytrwałość przy tych literkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te literki są ogromne ;oO Podziwiam Cie Kochana ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że te literki są mniejsze, ale są przepiękne. Mam nadzieję, że będziesz haftować M i R:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne są te literki - osiołek się pojawił :-)
    dziękuję pięknie za wzorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Litery bardzo eleganckie i bardzo pracochłonne - ale wiadomo, tak to jest przy hafcie krzyżykowym :) Chętnie oglądam Twoje prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To Ty się kochana nakrzyżykujesz przy tak ogromnym rozmiarze. podziwiam Cię za samozaparcie, literki sa cudowne i to w tej kolorystyce, ale praca tylko dla wybitnie cierpliwych takich jak Ty. MEDAL ZA CIERPLIWOŚĆ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Za tak piękne xxx wyróżnienie się należy , zapraszam po odbiór,.

    OdpowiedzUsuń
  11. Literki są świetne! Ale jakie duże! ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam po wyroznienie na www.robotkoweroznosci.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiekne i spore, myslalam ze to mniejsze hafty, ale sa cudne
    masz caly alfabet??
    ciekawa jestem jak wyglada literka U :)

    pozdrawiam serdecznie
    Ula ;)

    zapraszam na candy http://halula.blogspot.com/2011/07/candy-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  14. literka jest wspaniała, i jest w moim imieniu wiec szczegolnie mi sie podoba :)
    ja zaczelam niedawno haftowac ale umiem docenic sporo pracy ktora sie w to wklada :)
    zapraszam http://krzyzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń