poniedziałek, 9 stycznia 2012

Podsumowuje i ja...

Dzis bedzie duzo... Ale nie do czytania, do ogladania. I ja postanowilam podsumowac miniony rok. Zebralam chyba wszystkie prace wykonane w minionym roku. Milego ogladania Wam zycze...
Zaczynamy?
W kwietniu zaczelam wyszywac litery na zamowienie. Zrobilam ich piec:






Kolejna praca to woreczki na lawende. Bardzo lubie je robic i bardzo mi sie podobaja.
Te zostaly podarowane za 10.000 odwiedziny:


Reszta tez zostala podarowana.






Haft Jeremiah Junction udalo mi sie sprzedac.


Igielnik podarowalam siostrze mojego meza. Haft Renato Parolin.


Inny haft tego autora polecial do Polski do Eweliny:


Lapki do kuchni z cytrynami, zrobione na zamowienie.


Sarah Kay - pierwszy haft w 2011 roku, zrobiony na zamowienie.


Strach na wroble - prezent urodzinowy dla siostry meza. Do wyszycia sukienki uzylam lnianych nici. Pierwszy i chyba ostatni raz, bardzo zle mi sie nimi wyszywalo...


Kartka dla przedszkolanki moich maluchow, z okazji zakonczenia roku przedszkolnego.


Troche sliniaczkow na nowy rok przedszkolny:



Zakladki na swiateczne prezenty dla przyjaciol, zamowila je moja siostra.


Pierwszy moj pinkeep - polecial do mojej mamy.


Drugi polecial do siostry.


Misiek tez polecial do Polski do corki mojej przyjaciolki.


I na koniec prace swiateczne. Ta byla dla mamy:


Te bannery powstaly dwa: jeden dla Eweliny, drugi dla wyzej wspomnianej przedszkolanki.


I w koncu cos dla mnie, do mojego domu.



Plany na przyszly rok juz sa. Przede wszystki literki i woreczki na lawende. Chcialam poszukac sklepy, ktore by mi je mogly sprzedac.
A dla mnie? Mam caly karton rozpoczetych mniej lub wiecej prac... Moze zrobie i o nich wpis?
Pozdrawiam wszystkich!!!

15 komentarzy:

  1. wspaniałe prace, najbardziej urzekły mnie woreczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja! Przyjemnie się ogląda tak wszystkie prace razem! A litery powaliły mnie na kolana.!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że to był bardzo pracowity rok dla Ciebie:) Gratuluję tylu ukończonych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowity roczek :)
    Prace śliczne i jest czym oko cieszyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności! Urocze woreczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woreczki na lawendę są boskie! Co jeden to ładniejszy:) I tak, zdecydowanie proszę o wpis o ufokach:) Trochę Cię poochrzaniamy, to zaraz się weźmiesz do haftowania:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracowity był miniony roczek :)
    Życzę nie mniejszej twórczości w obecnym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rok 2011 był dla Ciebie bardzo pracowity. Zrobiłaś mnóstwo wspaniałych prac. Pozostało Ci życzyć, aby ten 2012 był tak dla Ciebie obfitujący w nowe nowe pomysły i chęć tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne prace ale powalilas mnie woreczkami ,szukalam tych schematow wiec sie usmiecham niesmialo ;podziel sie prosze;

    OdpowiedzUsuń
  10. normalnie mowę mi odjęło
    ja tego i przez 10 lat bym nie zrobiła :-)
    a prace prześliczne.
    Woreczki koniecznie powinnaś sprzedawać bo są boskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są Twoje prace. Jestem zauroczona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Same piękności! Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne sa Twoje prace :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń