piątek, 24 sierpnia 2012

Ja znowu z prosba...

Dziekuje wam dziewczyny z komentarze pod ostatnim postem. Widze, ze wiele z Was mialo niemile przygody z poczta. Teraz wiem, ze kazda przesylka bedzie musiala byc wyslana listem poleconym.
Szkoda tylko, ze kazda przesylka kosztuje dosc duzo, no i nie ma pewnosci, ze dojdzie do adresata.
I we wloszech ceny przesylek sa dosc duze. I Dlatego moje ograniczam do minimum. A szkoda, bo czesciej chcialoby sie organizowac candy, konkursy, wymianki...

Teraz do rzeczy. Dzis mam znowu do Was prosbe... Sklep Coricamo zorganizowal na facebooku konkurs w ktorym biore udzial.
Wystarczy kliknac na link i potem 'lubie to'. Konkurs trwa do konca sierpnia. Jezeli podoba sie Wam moja torba to prosze, oddajcie na nas glos.
A moze kto ma konto na facebooku moze udostepnic link swoim znajomym? Kazdy oddany glos mnie bardzo ucieszy...
Oto link:



Dziekuje!!!

2 komentarze:

  1. ta torba jest niesamowita. podziwiam pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń