piątek, 22 lutego 2013

Zamowienie

W poniedzialek wyslalam kolejne zamowienie. Z Ela poznalysmy sie dzieki mojemu blogowi i juz zrealizowalam dla niej kilka rzeczy min Madame Butterfly, logo FC Barcelona, kilka rzeczy do domu. Z Ela, chociaz na odleglosc, bardzo dobrze mi sie wspolpracuje. Chociaz szkoda, ze mieszkamy daleko od siebie bo moze moglybysmy razem realizowac duzo wiecej projektow. 
Tym razem dostalam od Eli materialy i haft Wiezy Eiffla. Bo Ela to jedna z tych osob, ktore 'zarazily' sie ode mnie haftem krzyzykowym. 
Pierwsza praca to 'ksiazeczka' na igly. Dosc duza ale taka miala byc. Po wyszyciu litery E zabralam sie za szycie. Najpierw koronka naokolo.



W srodku slodki rozowy material i rozowy filc. 




Druga praca to druga ksiazeczka, tez do igiel.


W srodku brazowy material w kropeczki i brazowy filc. 




Jeszcze przed ksiazeczkami powstalo biscornu. Oj, podoba mi sie bardzo. 


I dwie zawieszki do nozyczek. Do wyboru, serduszko albo kwadracik z nozyczkami. 


Od Eli dostalam trzy materialy, mulinki i troche wstazeczek. Jeden z materialow to ten sliczny brazowy w kropeczki... Juz wiem co z niego powstanie. 
W podziekowaniu za te wszystkie prezenty dodalam od siebie troche tasiemek, material na ktorym zawsze wyszywam i poduszeczke na szpilki. To druga taka poduszeczka. I powiem Wam mimo, ze wydaje sie latwa do zrobienia to wcale tak nie jest. 
Dzis Ela napisala mi email, ze dostala przesylke i caly list to pochwaly za wykonana prace. Mi wielka radosc sprawilo zrobienie tych wszystkich rzeczy. W ich wykonanie wlozylam cale moje serducho i milosc do haftu krzyzykowego i pewnie dlatego udalo mi sie wszystko zrealizowac... 


W mijajacym tygodniu dostalam dwa wyroznienia... Pierwsze od Happy Housewife z bloga http://klamocikiharpeciki.blogspot.it/


Drugie od Judysi z bloga http://mojehaftowanki.blogspot.it/


Dziekuje i udanego weekendu zycze!!!



6 komentarzy:

  1. jak tu pięknie się poTworzy:-) pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...a realu wszystkie te rzeczy wygladaja jeszcze lepiej:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te książeczki ;o)

    OdpowiedzUsuń