środa, 23 czerwca 2010

Mebel ogrodowy




Ostatnio jest troche waznych spraw wiec na wyszywanie za bardzo nie mam czasu a i ochoty. Ale w wolne chwile siadam chociaz na chwilke nad krzyzykami. Chcialabym juz skonczyc ten haft, tak bardzo mi sie podoba. Ale tak jak pisalam w poprzednim poscie od samego poczatku mam z nim troche problemow. Haft jest marki Dimensions wiec musialam przelozyc sobie kolory. Sprawdzalam na kilu stronach internetowych, zeby miec pewnosc, ze kolory beda identyczne. I mimo to porownujac haft ze zdjeciem widze, ze kolory nie sa takie same. Motywy takie jak liscie czy kwiaty nie musza miec identycznych kolorow ale szuflady tak. Wyszywam ale nie jestem do tych kolorow przekonana. Poza tym haft wykonuje sie robiac:

- krzyzyki dwiema nitkami

- krzyzyki jedna nitka

- polkrzyzyki dwiema nitkami

- polkrzyzyki dwiema nitkami o dwoch roznych kolorach

- polkrzyzykami jedna nitka

- backstitch roznymi kolorami

- french knots roznymi kolorami

Do tego opis po angielsku, a ja jestem kompletna noga w tym jezyku...

Zamieszanie na calego... No ale co, zabralam sie za to, to teraz chce to skonczyc.

Dolaczam zdjecie pracy na dzien dzisiejszy. Milego dnia!



3 komentarze:

  1. Mebelki wychodzą ślicznie,efekt końcowy będzie powalający.Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego haftowania.Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy hafcik powstaje:)Podziwiam:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie piekny haft...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń