czwartek, 29 lipca 2010

Metryczka i Myszka Miki / Quadretto e Topolino




Przedwczoraj urodzil sie synek mojej znajomej i pomyslalam, ze zrobie im prezent. W jeden dzien udalo mi sie zrobic metryczke. Kto wie, moze i mnie uda sie cos sprzedac?
I zabralam sie za zalegla prace. Czekala chyba dwa lata na jej skonczenie... Przyda mi sie do zrobienia drugiego woreczka do przedszkola dla Luki.

Due giorni fa è nato un bimbo della mia amica. E ho pensato di farli un regalino. In un giorno sono riuscita a fare questo quadretto. Chissa, fotrse anch'io riuscirò a vendere qualcosa?
E poi ho trovato un lavoro che ho iniziato circa due anni fa. Adesso mi servirà per fare un sachetto per asilo per Luca.

5 komentarzy:

  1. Metryczka tak słodka że aż słów brak! Woreczek też zapewne wyjdzie bajkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Metryczka cudna :)
    Poszukuję wzorów z myszką miki, może masz jakieś w swoim posiadaniu?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna metryczka, mogę prosić o schemat na a.m.math@poczta.fm

    Z góry dziękuję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj, czy może masz taką dziewczęca wersję tej metryczki ze spinaczami?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj, czy może masz taką dziewczęca wersję tej metryczki ze spinaczami?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń