poniedziałek, 28 lutego 2011

Biscornu - robie i ja!

Po tym cudzie, ktore otrzymalam od Mariny - http://marinaduch.blogspot.com/ i ja postanowilam zabrac sie za biscornu...


Jasne, nie ma porownania... Ale to moje pierwsze biscornu :-)
Jestem narazie na etapie szukania fajnych wzorkow, poki co technike zszywania juz opanowalam :-)
Koraliczki sa za male, jedyne jakie teraz posiadam.
Szkoda, ze zdjecie nie oddaje prawdziwych kolorow. Material zostal ufarbowany w czerwonym winie, mulinka DMC numer 3802.



5 komentarzy:

  1. też chcę kiedyś je zrobuć ale póki co mam czeka na swą kolej
    szukasz wzoru? może znajdziesz coś na moim chomiku http://chomikuj.pl/halula/HAFTY/Haft+krzy*c5*bcykowy/Biscornu
    pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się,że Cię"wzięło" na zrobienie biscornu:),a wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, biscornu wyszło bardzo subtelne i owszem, zdjęcie nie oddaje całej urody, ponieważ wiem jak w rzeczywistości wygląda ten "winny" materiał - mój kawałek już został przydzielony na określony wzór, jak już inne ufoki pokończę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biscornu bardzo ładne :)
    Fajny pomysł z farbowaniem kanwy w czerwonym winie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Calkiem fajnie ci wyszlo..musze i ja zrobic choc jedno biscornu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń