wtorek, 13 marca 2012

Litera I - czesc druga

Tak haft wygladal wczoraj:

Ecco il ricamo, la foto fatta ieri:


W kolejnym wpisie zaprezentuje wyszywana tabele kolorow. Tak, bedzie to tabela kolorow DMC. Po dokladnym przejrzeniu moich nici widze, ze mam mniej niz polowe kolorow. A to dlatego, ze wczesniej wyszywalam Ariadna, dopiero od niedawna przestawilam sie na DMC.
Tak wiec stworzenie calej tabeli moze trwac dlugo. Zastanawiam sie jak zdobyc potrzebne kolory. Tutaj znajomych wyszywajacych nie mam. I tak zastanawiam sie moze kiedys zorganizuje wymianke w zamian za mulinki. Mulinki czytaj kawalki mulinek, bo potrzebne mi sa kawaleczki okolo dwudziestocentymetrowe. Poki co dopiero sa to plany ale moze to dobry pomysl? Co Wy na to?


12 komentarzy:

  1. Aniu przepiękne te Twoje litery. Myślę że kiedyś wyślesz mi cały komplet- Ewa 3007

    OdpowiedzUsuń
  2. mam mulinę DMC (zostało mi z wyszywania obrazu) - mogę Ci wysłać, Milena J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisalam ci maila o mulinkach dmc.
    E la lettera?? Come dire? m e r a v i l i o s a !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc!

    Ja tez wyszywam DMC i mogłabym Ci wysłaś jakieś kolorki;)
    Iwona gialily@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znowu podziwiam i zachwycam się literkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam trochę Dmc, chętnie się podzielę jak będzie taka możliwość;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie , że dobry pomysł... Ja się tez chetnie podziele muliną jaką mam na posiadaniu ;)
    www.robotkoweroznosci.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle nie mogę wyjść z podziwu, kiedy oglądam kolejna wyszywaną przez Ciebie literę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także jestem chętna na podzielenie się mulinką,posiadam sporo -mam dużo podwójnych numeracji,więc byłabym chętna-jakby co to śmiało na maila pisz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj
    Przepięknie haftujesz. Jestem pod wielkim wrażeniem ;D
    Literki mnie zachwyciły, jeśli możesz - podziel się ze mną [ KwiatOrchideii@gmail.com ]
    Będę często TU zaglądać ;) Pozdrowienia z Polski

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też posiadam spory zapas mulinki. Pisz jakie kolory Tobie brakują a chętnie podeślę brakujące.

    OdpowiedzUsuń