piątek, 25 stycznia 2013

Charlie's Ark


Wczoraj w koncu skonczylam obrazeczek... Jest niewielki bo ok 17 x 17 cm ale w kosc dalo mi wypelnienie okna... Wyszyte krzyzykami ale pojedyncza nitka, do tego bardzo jasny niebieski. I wieczorami nie bylo latwo to wyszywac... Ale efekt koncowy bardzo mi sie podoba... Mam juz wydrukowane inne wzory tej marki i pewnie jeszcze jakies powstana...


eliszka8 - dokladnie, zakladki sa w moim stylu :-)

paulina helena - skad piszesz? Ja mieszkam w Marnate, niedaleko Saronno...

Chranna - jakie masz problemy z miarka? Moze moge Ci pomoc?

Wszystkim jak zawsze z calego serducha dziekuje za komentarze i odwiedziny u mnie... Jestescie kochane!





15 komentarzy:

  1. Piękny, delikatny i słodki obrazek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy jest powalający, ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. było warto się pomęczyć bo efekt końcowy jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy jest ten wzór, obrazek wyszedł Ci wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ślicznie, jeszcze się z nim nie spotkałam. Zaraz poszukam innych z serii, bo jestem ciekawa jak wyglądają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie ci to wyszlo, wiem jak wypelnianie potrafi byc nudne ;), ale warto bylo sie pomeczyc
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo łady, oryginalny wzór - efekt końcowy wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Kochana ;o) Obrazek wyszedł cudnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już gotową, szytą miarkę wzrostu z okienkami z pleksi chroniacymi haft lub zdjęcie. Tych okienek jest pięć, wszystkie 10 x 15 cm. Potrzebuję więc 5 haftów zwierzątek tej samej serii i takiej wielkości, żeby zmieściły się w tych okienkach. Pomyślałam o zwierzątkach z arki, ale one mają takie "nieregularne kształty" to znaczy nie wszystkie wpasowują się w prostokąt... Metryczka u góry ma głowę słonia, całość utrzymana jest w szaro - różowa :) No i na tym polega mój problem - sporo ograniczeń :)
    Bardzo dziękuję Ci za życzliwość i chęć pomocy. Gdyby Ci coś przyszło do głowy...
    Piękny obrazeczek :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obrazek przeuroczy,a za to wypełnienie okna - medal ci się należy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś widziałam obrazek z tej serii na innym blogu, chyba ten sam chłopczyk albo jakaś dziewczynka na huśtawce... Twoja praca jest liczna, jestem bardzo ciekawa co jeszcze wybierzesz z Charlie's Ark :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm.... słów mi brakło... jaki piękny haft! wzór rewelacyjny, proszę zdradź co to za seria? ach! przepięknie!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń