wtorek, 4 maja 2010

Sloneczniki


Wsrod moich ulubionych kwiatow i owocow sa sloneczniki i cytryny. Jakis rok temu w jednej z gazet znalazlam reklame DMC. Proponowali schematy serwet, cztery do wyboru: z rozami, z grzybami, z gwiazda betlejemska i ze slonecznikami. Problem w tym, ze sam schemat kosztowal 10 euro... Sam schemat! Od razu zakochalam sie w serwecie ze slonecznikami. Jak mozna zakochac sie w serwecie???

W internecie niestety schematu nie udalo mi sie znalezc. Tak wiec w mojej galerii na picasa zamiescilam zdjecie z podpisem 'szukam!'. Po kilku miesiacach napisala do mnie dziewczyna, Wloszka piszac mi, ze ten schemat byl zamieszczony w jednej z gazet wloskich z haftem krzyzykowym. Problem, ze gazeta byla z 2004 roku. Naszukalam sie ale w koncu udalo mi sie kupic ta gazete. Gazeta nazywa sie Ric Amare i wlasnie u nich mozna zamowic stare numery. Schemat nie jest skomplikowany ale od razu widac, ze bardzo pracochlonny. Teraz z dwojka malych dzieci wiele wolnego czasu nie mam ale kiedys sie za ten wzor zabiore.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz