środa, 23 marca 2011

Herb's ABC



Praca nad haftem posuwa sie naprzod, brakuje juz niewiele. Dosc dobrze mi sie to wyszywa chociaz haft sklada sie z wielu malych drobiazgow. Trzeba ciagle zmieniac nici, jest bardzo duzo backstitchy. Praca bedzie prezentem dla mojego kuzyna, odnalezionego po prawie dziesieciu latach... Pamietacie pewnie, w grudniu zamiescilam link do jego strony internetowej. Karol tworzy bizuterie. Na Gwiazdke przeslal mi kilka swoich 'dziel'. I chociaz z poslizgiem wyszywam dla niego ten schemat. Mysle, ze w tym tygodniu uda mi sie skonczyc.


Teraz czekam na nici, jak tylko dojda i skoncze ten haft zabieram sie za 'Greek Window' Powella!!! Juz nie moge sie doczekac...


Witam nowe osoby na moim blogu - pola444, Dorfi, gazette94, Arkadija, chica - Witam Was wszystkie.


Dziekuje tez wszystkim za komentarze. Kazdy komentarz to wielka frajda i radosc, ze komus podoba sie to co tworze... Dziekuje!


Aga - faktycznie Vicenza to dla mnie poki co marzenia ale na te w Mediolanie chce powrocic.

10 komentarzy:

  1. WOW! Ale już dużo przybyło ;o) Obrazek jest przecudny ;o) Kuzyn na pewno się ucieszy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki prezent każdy chciałby dostać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny alfabecik! Odnalezienie po tylu latach wyobrażam tylko sobie jakie to uczucie. Kuzyn na pewno doceni Twój wysiłek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały prezencik dostanie kuzyn.Masz w planie też oprawę?

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOO, nie znałam tego wzoru, a jest genialny!!!! no, dosłownie skarb, a nie kuzynka ;-) a moze ja także jestem Twoją kuzynką?? warto poudawac, jeśli takie prezenty robisz ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będziesz chętna może przyjmiesz zaproszenie do zabawy w "wyjawieni swoich tajemnic" :).Szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny tez hafcik. U mnie ostatnio maraz i stagnacja. Mam nadzieję że szybko przejdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent kuzyna zapewne ucieszy;bardzo szybko ci idzie haftowanie,już prawie masz koniec:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście szybko Ci idzie, zwłaszcza, że tyle backstichy i zmian nitek. A efekt naprawdę ładny.

    OdpowiedzUsuń