niedziela, 28 października 2012

Zakladki dwie

Zrobilam dwie zakladki. Michael Powell to jeden z moich ulubionych projektantow a jego zakladki sa zwyczajnie przecudne. Schematow nie mam, zakladki zostaly wyszyte patrzac na zdjecia zakladek, ktore znajduja sie na internetowej stronie tego autora. 
Zakladki juz zapakowane i gotowe do sprzedazy. 


Zaraz po skonczeniu zyraf wyszylam i uszylam kilka woreczkow z lawenda. Niektore zostaly wyszyte dawno temu ale czekaly na uszycie. Te tez juz zapakowane i gotowe do sprzedazy. 


Alicja - woreczki sa wyszyte na 'moim' bawelnianym materiale, to nie jest len. 

agawu - woreczki nie sa dla chlopca, to on je daje zaproszonym gosciom.

pelasia - powiem Ci, ze jestem z nich dumna...

piegucha - woreczki mozna tez zrobic tez z tiulu.

magicznyhaft.pl - te bomboniery to wlasnie takie male podziekowanie za przyjscie na slub, chrzest itp. Moga to tez byc male ceramiczne czy srebrne figurki. Ile bombonier tyle pomyslow. I tez mysle, ze moze to byc fajna pamiatka dla gosci przybylych na I Komunie. 

Iss-ola - befana to czarownica, ktora przylatuje do dzieci 6 stycznia. To zwyczaj podobny do naszgo Mikolaja, 6 grudnia. Roznica jest tylko taka, ze czarownica zostawia slodycze w skarpetach zawieszonych na drzwiach wejsciowych.

Wszystkim dziekuje za mile slowa i komantarze! Jestescie kochane!

Milej niedzieli Wam wszystkim zycze!!!







10 komentarzy:

  1. Śliczne zakładki. Podziwiam haftowanie z obrazka, nie ze schematu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne woreczki, fajne wzorki, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładki niesamowite! Wyszyte bez schematu? Jej to tym bardziej chylę czoła!
    Woreczki z lawendą też śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakładki a to że wyszyte bez schematu to już nic tylko pogratulować pozostało :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zakładki, jejku, haftować z obrazka, podziwiam! Woreczki też super:) Już parę lat zabieram się za woreczki i zabrać nie mogę, zawsze coś innego zajmuje mi czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te woreczki!!Zakładki też śliczne, ale woreczki...no cóż...super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I zakładki powellkowe i woreczki są urocze! Ja też tak mam, że jak mi się coś spodoba, to jestem gotowa na takie poświęcenie, jak haft z ekranu ;) W ten sposób powstawała w ubiegłym roku zakładka Powella z niebieskimi kwiatuszkami w dzbanku :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Woreczki są śliczne, takie eleganckie a jednocześnie wesołe.

    OdpowiedzUsuń